Thursday 28 March 2013

Hari rajin sedunia

Entah kenapa tertiba aku jd rajin plak utk buat kek...bukan main sakan aku beli bahan2...konon macam tarer.....haha....  cuti sekolah bermula tu yg semangat nak buat klu hari sekolah agal sibuk .. aku tak pernah belajar semua main hentam...sbb suka tgk yg buat deco macam best...tu yg try.... Sambil aku bakar kek suami aku jeling pasti dlm hati dia pikir mesti hangus kek aku...atau buang dlm tong...je
..kek apapun dia mmg tak suka...sbb bukan fabrekkk dia...
Apa2 pun first buat menjadi icing kek tu....sbb bagus betul penjual bahan kek siap bg resipi buat org malang yg baru nak belajar...hehe




Tadaaa...dah siap kek utk di makan ...anak2 cakap sedap lah ibu....
wah boleh buat lg nie...org kata kanak2 puji ikhlas tau....hehe

 

No comments:

Post a Comment